Re Motorklubb

Velkommen til Re Motorklubb sine hjemmesider

Vi er en gjeng bil og motorentusiaster med interesse for og/eller er eiere av hobbykjøretøy. Klubben består i dag av ca 260 medlemmer. Her finner man alt fra gamle klenodier, sportsbiler, store amerikanere og motorsykler. Alle kjøretøy er velkommen - uansett merke eller modell.

Ønsker du å melde deg inn i Re Motorklubb?

Vi har også to informasjonsside på Facebook, samt et forum hvor det legges ut bilder.

Facebook - Re Motorklubb                Re Motorklubb - Forum
Re Motorklubb           Re Motorklubb - Forum

Program RE MOTORKLUBB 2024

www.remotorklubb.no

Årsmøte med valg: Mandag 18.03.2024 kl.18.00
Sted: Freste. Kjør Bispeveien fra Revetal mot Tønsberg, sving til venstre ved Haraldstad Pukkverk og sving til høyre vedbommen. Møtet er i stor rød låvemerket « Stilig.no «

Onsdag 1. mai: Veteranbilløp fra Høyjord barneskole oppmøte fra kl.10.45
Ta med piknik kurv bord og stoler. Vi kjører som vanlig en tur og vi kommer til og ende opp på parkeringsplassen til Meny på Revetal.
Dette er 20 gangen vi kjører løpet! Hurra!

Torsdag 17. mai:Borgertoget for hele Re kommune er i år felles på Revetal.
Det blir ingen kjøring, kun visning av biler på anvist plass.
Toget går ca.11.30 forbi bilene.
Oppmøte senest 10.30,da innkjøring vil bli sperret etter dette.

Søndag 9 juni: Reløpet! Start på Hjerpetjønn Vel kl.9.00. Dette er samme dag som Hjerpetjønn Vel arrangerer Motordag! Her blir det mye flott å se på! Det blir mat og drikke å få kjøpt. Vel møtt til en super dag!

Lørdag 15 juni: Re Motorklubb arrangerer sammen med TAK og Stokke Veteranvognklubb Vestfold treff i Gunnarsbøparken Tønsberg.
Oppmøte senest 11.30.
Salg av kaffe og vafler, pølser, brus.

Søndag 11 august: Slottsfjelløpet kl.11.00. Start og mål på TAK`s lokaler Smiløkka 5B
3173 Vear. Arrangeres av Tønsberg Automobilkubb og Re Motorklubb
i fellesskap.

Fredag 16 – Søndag 18 august
Det blir i år også tur til Øygardsgrend 16 – 18 august, nærmere info kommer senere til medlemmene.

Mandag 14. oktober: Høstmøte i Re Motorklubb kl.18.30
Sted: Freste. Kjør Bispeveien fra Revetal mot Tønsberg, sving til venstre ved Haraldstad Pukkverk og sving til høyre vedbommen. Møtet er i stor rød låve. Samme sted som Årsmøte.

Følg oss på Re Motorklubb Forum på facebook!

Alle forespørsler rettes til Hans-Petter Tangård Mob: 469 60059

Program RE MOTORKLUBB 2024